Розвиток критичного мислення на уроках історії на основі застосування нових інформаційних технологій







Нові освітні стандартні вимагають від вчителя переглянути питання навчання і виховання в школі.

Критичне мислення – це мислення насамперед паралельне, конструктивне, при якому різні точки зору і  підходи не «стикаються», а просто існують.
 
 
 Методи та прийоми формування критичного мислення на уроках історії








В процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін важливо все і сприятлива психологічна атмосфера на уроці, і формулювання мотивацій використання отриманих знань в повсякденному житті , не тільки знати, але і приміняти ці знання. Ось чому вчителю важливо спочатку самому усвідомити важливість застосування нових технологій.   Знання можуть забутись через деякий час, а вміння діяти в нестандартних ситуаціях залишаються надовго.   Не треба боятися, того що,  діти на уроці будуть говорити, обговорювати, сперечатися.   Треба просто навчити їх це робити так, щоб у кінцевому результаті з’явився ними ж зроблений продукт (пам’ятка, звернення, презентація).

Обмінюйтесь капелюхами, Шановні колеги!



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий