Нові освітні стандартні вимагають
від вчителя переглянути питання навчання і виховання
в школі.
Критичне мислення – це мислення
насамперед паралельне, конструктивне, при якому різні точки зору і підходи не «стикаються», а просто
існують.
Методи та прийоми формування критичного мислення на уроках історії
В
процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін важливо все і
сприятлива психологічна атмосфера на уроці, і
формулювання мотивацій використання отриманих знань в повсякденному житті , не
тільки знати, але і приміняти
ці знання. Ось чому вчителю важливо спочатку
самому усвідомити важливість застосування нових технологій. Знання
можуть забутись через деякий час, а вміння діяти в нестандартних ситуаціях
залишаються надовго. Не
треба боятися, того що, діти на уроці
будуть говорити, обговорювати, сперечатися.
Треба просто навчити їх це робити так, щоб у кінцевому результаті з’явився
ними ж зроблений продукт (пам’ятка, звернення, презентація).
Обмінюйтесь
капелюхами, Шановні колеги!
Комментариев нет:
Отправить комментарий